Конспекти уроків


Тема: Навколишнє середовище


Підтема:Пори року.Погода.

Мета: збагачувати знання учнів з теми «Пори року. Погода».

-формувати навички вживання в усному мовленні лексичних одиниць;

-введення в мовлення вивчених граматичних структур;

-вчити навичкам читання, аудіювання та письма;

-розвивати пізнавальну активність учнів;

-розвивати різні види пам’яті (слухову і зорову, оперативну та тривалу);

-розвивати швидку мовленнєву реакцію;

-виховувати загальнокультурні вміння спілкування з людьми;

-виховувати позитивне ставлення до процесу навчання та інтерес до мови що вивчається.


Обладнання: підручник, картки для індивідуальної роботи, картки з малюнками, малюнки з теми,проектор,комп’ютер,клей,олівці кольорові.
Хід уроку


І. Підготовка до сприймання іншомовного мовлення.
1.Creeting.
Hello,children! How are you?


2.Warming up."Muffin Songs - Hello " Гра «журналіст».
(учні ставлять запитання один до одного по даній темі )
-How many season are there in a year?
-What are the autumn months?
-What is the weather like today?
-How many  months are the in a year?
3.Chesk on Homework.
(Розповідають діалог по темі в парах).

4.Aim.
Today we shall speak about the weather and four seasons, using new words, we shall make up dialogues about the weather and your favorite season, we shall translate the sentences and make up stories.
ІІ.Основна частина уроку.
1.Фонетична зарядка.(скоромовка).

Whenever the weather is cold.

Whenever the weather is hot.

We'll whether the weather,

whatever the weather,

whether we like it or not.
 
-звуки:th-w.

2.Reading.
In winter it’s cold and snowy.


In summer it’s sunny and fine.

In outumn it’s cloudy and rainy.

In spring I can jamp up to the sky.
-read one by one.
3.Play time.
(пісня How the weather)

4.Writing. Робота з картками.
There Are__________________Seasons.
The Third Autumn Month Is_______________________________________________________________________________
In April And May The Weather Is___________________________________________________________________________               
The Grass Is Yellow In__________________________________________________________________________________
We Have A Lot Of Holidays In_____________________________________________________________________________          
We Can Skate And Ski In__________________________________________________________________________________
The Days Are Long  ______________________________________________________________________________________
It Often Rains__________________________________________________________________________________________              
The Trees Don't Have Leaves________________________________________________________________________________

5.Dictation. (Роздаю кожному учню набір карток та диктую, вони приклеюють на листок.Двоє учнів працюють біля дошки).
Windy,hot,snowy,cloudy,could,sunny,reany.
ІІІ.Заключна частина уроку.
1.Homework.


2.Summarizing.

Гра «Художник»
Мета: розвиток навичок аудіювання, розуміння простих інструкцій і команд.
T: I have many pencils
Red and green and blue.
I shall draw a picture
And give it to you.
I know that you like Art lessons very much. Let’s draw.
Ви всі дуже любити малювати. Так ось. Ми художники та поети. Зараз я вам роздам малюнки. Вони всі були різнокольорові. Але пройшов сильний дощ - і фарба зникла.
Ваше завдання - зафарбувати малюнки, але певними кольорами.
The bird is grey,
The flower is blue,
The tree is green,
The sun is yellow,
The cloud is white,



Stand up,please.Goodbye,children! ! Good luck!



Тема:              Овочі і фрукти.
Мета:     Повторити і активізувати лексичні одиниці до теми ”Fruits and vegetables”активізувати використанню вивчених лексичних одиниць і структур у мовленні. Формувати навички монологічного  та діалогічного мовлення. Розвивати навички правильної вимови, читання,  побудови речень, виразів.          Виховувати прагнення вести здоровий спосіб життя і харчування,  розуміння важливості оволодіння іноземною мовою і потреби 5  користування нею як засобом спілкування.

Обладнання: тематичні картки по темі ”Fruits and vegetables”; «Мій улюблений салат»; роздатковий матеріал.  
PROCEDURE
I. Greeting
Stand up, please! Good morning, children!
1. Warming – up.
Фонетична розминка (фонетичне відпрацювання звуків [ʃ], [u:], [i:], [ɔ:], [ɒ], [e])
Repeat after me the following words. Mind your pronunciation. Let`s start:
[ʃ] she, shoe, fish, sugar
[u:] school, pool, soup
[i:] tea, please, meal
[ɔ:] corn, or, four, salt
[ɒ] hot, coffee, orange

2. Teacher: А тепер я буду називати слова. Якщо почуєте назву фрукта або овоча, ви маєте плеснути у долоні: pen, desk, cucumber, school, cabbage, box, children, carrot, onion, family, tomato, mother, sister, apple, cat, dog, banana, kite, lemon, orange.
3. Перевірка домашнього завдання
а) Два – три учні отримують індивідуальне завдання на картках на повторення лексики. Гра «Віднови слово» (див. дод. №1)

3. Announcing the topic and the aims of the lesson.
T.:     - Our today’s topic is “Fruits and vegetables”. Today we’ll check how you learn the vocabulary; we’ll make up sentences, listen and play, recite the poems.
II. Oral practice (vocabulary practice)
T.: Look at the pictures and name what you see.
a) a cucumber, an apple, a carrot, a potato, an onion, an orange, a raspberry, a banana.
P1. I see …
III. Listening.
a) Pre – listening task
I know about your favourites, your cre­ative abilities and I know that you like to guess riddles. Am I right? Ok. Listen to me and try to guess.

b) Listening
Solve there riddles about vegetables
1)      A hundred shirts
All without buttons.     
What is it?
(A cabbage)
2)      An old man dressed in brown
Takes off his coat
And the tears run down.
(An onion)
3)      I am round and brown,
I grow under the ground.
What am I?
(A potato)
4)       I am long and orange,
Sweet and tasty.
I grow under the ground.
(A carrot)
5)      I am long, thin vegetable
With dark, green skin.
You like to eat me
And not only in spring.
What am I?
(A cucumber)


IV. Writing
1) Fill in. Listen to the task. You should find the letters of 5 words. Which of them are names of vegetables?
Complete the words
arotrc - carrot
bacgeba - cabbage                         
lonem - melon                              
sepgra - grapes


V. Physical training

.Look  left, look  right
  Look  up, look  down
Look  around.
Look  at  your  nose
Look  at  your  neibour’s  nose.
Close  your  eyes
Open, wink  and  smile.





VI. Reading
    
Work with texts will pass in groups. Each group has the text.
 Група «Fruits  працює  з текстом, в якому  назви деяких овочів та фруктів заміненні малюнками.

Vegetables and Fruits
The food we like to eat that grows
On vines and bushes and 3
,3
Are114 and111, my friend,
Like7,veg_43 , andPear-01-june.
, and oranges and peaches are fruits,
And so are tangerines.
Lettuce and
carrots-color-s, carrots-color-sare vegetables,
Like squash and lima beans.
      Група «Vegetables»  складає малюнок з пазлів, де на зворотній стороні є текст, який потрібно прочитати.   

Описание: https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRLaYxGe9TIRghnnmTvXh8nYTyFh0vkTxyAdrGrCPy5for-pB25-g








People eat because they can’t live without food and water.
They eat vegetables, fruits, meat, fish and many different food. Vegetarians eat only vegetables and fruits. They don’t  eat meat and fish. People like eating cucumbers, potatoes, tomatoes, apples, pears and other fruits and vegetables. Vegetarians cook vegetable soup and salad, porridge and mushrooms. They drink tea, coffee and fruits juice.


VII. Speaking
Тренування лексики на вимову та вживання.
1) Game What is it
Учитель називає слова, що асоцію­ються з назвою овоча або фрукта, а діти відгадують їх. Коли діти відга­дують, вчитель показує муляж пев­ного овоча чи фрукта.
Можливі асоціації:

1. fruit, sour, juicy, yellow                                          (lemon);
2. fruit, sweet, long, yellow                                         (banana);
3. fruit, sweet, sour, round, orange, juicy                    (orange);
4. fruit, sweet, sour, round, yellow/red/ green, juicy    (apple);
5. vegetable, red, round                                                         (tomato);
6. vegetable, long, green                                                        (cucumber);
7. vegetable, sweet, orange                                           (carrot);
8. vegetable, brown, bitter                                           (onion).


2) Game “Fruit or vegetable”
(на дошці прикріплені картки із зображенням овочів  чи фруктів. Необхідно розділити , що відноситься до фруктів, а що до овочів)

I don’t know where are fruits or vegetables.
Help me, please!
Is it a fruit?
Is it a vegetable?

(Умова: називати назви з правильними артиклями a / an.)

3) GameIn the shop
(один з учнів продавець, інші покупці)
Shop – assistant: Good morning. I am a shop – assistant. Let’s play shop. I have many fruits and vegetables. What would you like …
P1.: Give me 3 apples, please.
Sh.: Here you are.
P1.: Thank you. Good – bye!
Sh.: Welcome.   Good – bye!
P2.: Give me 4 bananas and 2 oranges, please.
Sh.: Take 4 bananas and 2 oranges, please.
P2.: Thank you. Good – bye!
Sh.: Welcome.   Good – bye!

III.      Заключна частина уроку
1.     Домашнє завдання.
Т:  To learn new words, repeat studied.(Вивчити нові слова, повторити вивчені)
2.     Підведення підсумків уроку.
    Game “I am a cooker”
Do you like to cook?
Today we make salad’s.
(Дві групи дітей. Одна група готує овочевий салат, друга фруктовий салат)

Fruit salad

I make a fruit salad
I take one apple, two oranges, a banana and some cream.

Vegetable salad

I make a vegetable salad
I take one onion, one tomato, two cucumber and some oil.






Гра «Найрозумніший»
Мета: Систематизувати знання учнів . ; розвивати мислення, пам’ять, творчість школярів;  виховувати культуру діалогічного мовлення, почуття товариськості, інтерес до вивчення іноземної мови.   Розвивати мовну здогадку.
І відбірковий тур
1.      People in Great Britain celebrate Christmas on the…
2.     Santa  Claus puts the presents into…
3.     What do English people do some days before Christmas?
4.      Who comes at night of New Year?
5.     Kyiv is the capital of…
6.     Where are you from?
7.     What is the weather like today?
8.     How many of you are in the family? 
9.     What is your mother's name?
10.               Do you come from a large or small family?
11.               what age do English children begin to go to school?
12.               Whots  your hobby?
      ІІ відбірковий тур
Завдання кожного з дітей - перекласти якомога більше лексичних одиниць з обраної теми упродовж 1 хвилини. Але спочатку гра – дешифратор. Хто перший визначить, яке слово зашифроване, той буде першим обирати тему.
H s o c o l   (school)
1.     Тема «Зовнішність»
Nose                                     ear
Hair                                       cheek
Curly                                     pale
Straight                                rosy
Fair                                        short
Thin                                       long
Plump                                   dark
Turned – up                        tidy
Eye                                        untidy


2.     Тема «Погода»
Wind                                   cold
Cloud                                    summer
Winter                                  month
Spring                                   January
Rain                                       October
Sun                                        November
Snow                                    May
Autumn                                July
hot                                         August

3.     Тема « Шкільні предмети»
French                                                Drawing
History                                              Physical Training
Physics                                                Labour Training
Mathematics                                     Music
English                                                 German
Biology                                                Mother Tongue
Ukrainian                                            Chemistry
Geography                                         Foreign Literature
Ukrainian Literature                       

4.     Тема «Споруди міста і села»
Town                                    tree
Village                                   fruit
Pig – farm                            vegetable
Cattle – farm                      river
Building                                chicken
Cinema                                 hen
Club                                       plant
Trolley – bus                       factory
Tram                                     capital
street                                    museum

5.     Тема «Тварини»
Lion                                       monkey
Crocodile                             fish
Rabbit                                   mouse
Cock                                      hare
Hen                                       fox
Duck                                     bear
Goose                                   wolf
Sheep                                   tiger
Cow                                       hedgehog
giraffe                                   squirrel

6.     Тема «Школа»
School                                 wall
Teacher                             desk
Pupil                                      pointer
Bag                                        map
Subject                                 window
To study                               window - sill
Day – book                         flower
Blackboard                          picture
lesson                                   pencil – box

ІІІ відбірковий тур
Гра «дешифратор».
Визначити, яке слово зашифровано.
T  o  h  r  e  m   (mother). Хто перший складе з літер слово, той першим обирає тему.

Учням пропонується 3 варіанти тем, вони повинні скласти зв’язну розповідь . Враховується кількість речень, їх правильність, поширеність, а також відповідність темі, відсутність зайвих речень, культура монологічного мовлення.
1.     My favourite season.
2.     My working day.
3.     My Family.

Підсумки гри.
Нагородження переможця.

           









 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар